Fizetési információk
Milyen fizetési módok működnek a LaMôme Shopon?
Jelenleg kártyás fizetésre, Apple Pay-en keresztüli és utánvétes fizetésre van lehetőség a LaMôme Shopon. Mivel a LaMôme Shop a Stripe nemzetközi fizetési szolgáltató mellett tette le a voksát, így az összes nagyobb kártyakibocsátó (Visa, MasterCard, Maestro, Amex, stb.) kártyáit elfogadja a fizetési rendszerünk.
Készpénzes vagy bankkártyás fizetés, a futárszolgálat szolgáltatásától függően a csomag kézbesítésekor (utánvét)
Az utánvéttel történő fizetés esetén az Ügyfél az Eladó partnereként közreműködő futárszolgálat munkatársának fizeti meg a megrendelt termék(ek) vételárát. Ebben az esetben a futár csak a termék vételárának hiánytalan megfizetése után köteles a megrendelt áru átadására. Az Eladót megbízásából közreműködő futárszolgálat mindaddig megtagadhatja a termék(ek)nek Ügyfél részére történő átadását, amíg a vételár maradéktalanul kiegyenlítésre nem kerül.
Biztonságosan lehet fizetni bankkártyával?
A LaMôme-nál a biztonságot a fizetési megoldás tekintetében is rendkívül komolyan vesszük. A Stripe a Világ egyik legmegbízhatóbb, "PCI DSS compliant" biztonsági minősítésével rendelkezik, ami a PayPal és a nagy kártyakibocsátók online megoldásainak biztonsági színvonalát jelenti.
A Stripe ugyanakkor beépül a LaMôme Shop motorjaként szolgáló Shopify webshop motorba, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy a fizetés során nem kell felugró ablakokban kevésbé átgondolt felhasználói interface-el működő hazai fizetési megoldásokkal bajlódni; épp ellenkezőleg: a vásárlás egyszerre tökéletesen biztonságos, ugyanakkor könnyen, gyorsan és felesleges extra autentikáció nélkül kivitelezhető.
Rendelés és szállítás
Rendelés módosítása
A LaMôme Shop felületén leadott rendelés a rendelés összegzéséig módosítható. Ez az online fizetés előtti utolsó lépés, innen még vissza lehet térni a webshopba és módosítani a rendelés részleteit.
A rendelés leadását követően a módosításra elvileg nincs lehetőség, azonban a gyakorlat az, hogy a rendelések összekészítése még 1-2 óráig eltart, ebben az időintervallumban tehát érdemes megkeresni az Ügyfélszolgálatot telefonon a módosítási igénnyel - hacsak fel nem vette már a futárszolgálat a rendelést, akkor készséggel segíteni fognak és a vásárló kívánságának megfelelően módosítani fogják a rendelést.
Amennyiben a rendelést a futárszolgálat már felvette, akkor módosításra a kiszállításig nincs lehetőség, ugyanakkor érdemes tisztában lenni azzal, hogy a termékek (kevés kivételtől eltekintve) a LaMôme-nál nem csak a törvényben meghatározott 14 napig, hanem teljes 30 napig díjmentesen visszaküldhetőek.
Rendelési státuszok
Amennyiben a LaMôme Shop fogadta a rendelésedet, az feldolgozás alatt van. Kollégáink általában még a rendelés napján átadják a csomagot a futárszolgálatnak, és a csomag elindul hozzád. Amennyiben a termék külső raktárban van, érdemes még 5-6 napot rászámolni a szállítási időre - ennyi idő kell ahhoz, hogy a külső raktárból beérkezzen a központi raktárunkba az áru.
Szállítási díjak
futárszolgálattal házhoz szállítás esetén:
- 0-14 999 Ft-ig 1 890 Ft
- 15 000-29 999 Ft-ig 1 490 Ft
- 30 000 Ft felett ingyenes