Szépség tippek mamiknak, avagy a Beautystic

Anyukaként sokszor csalódottan nézünk vissza magunkra a tükörben, hiszen a sötét karikák átvették a hatalmat, és ritkábban ragadjuk meg a sminkpalettát. Bár nekem van szerencsém profi sminkesek kezei között szépülni nap, mint nap, ám olyankor általában még alszom és a megfelelő technikát a mai napig nem tudtam elsajátítani. Ezért is csillant fel a szemem, amikor megismerkedtem Páll Adrienn sminkoktatóval és a Bautystic által nyújtott lehetőségekkel. Adriennel beszélgettem a mamik egyik kedvenc alkalmazásáról.

  1. Mi a fő tematikája a cégnek?

Mióta sminkelek, ugyanazt a kérdést kapom a nőtársaimtól: te hogyan sminkelnél ki engem? A Beautystic alkalmazással egy profi sminkes tudását akartam a nők otthonaiba eljuttatni, hogy mindenki a saját vonásainak ismeretében tudja széppé varázsolni magát, kevés és célirányosan kiválasztott termékkel, mindenki számára könnyen elsajátítható technikákkal. A Beautystic tehát egy interaktív sminkoktató alkalmazás, mely személyre szabott videókon keresztül segít elsajátítani hogyan sminkeld magad szem-, száj- és arckarakterednek megfelelően.

  1. Miért érezted fontosnak, hogy baba-mama vonalon is tevékenykedj?

Édesanyaként és dolgozó nőként én is napi szinten küzdök az idő szűkével. A mindennapi teendők mellett azonban nagyon fontosnak tartom, hogy még a legnagyobb rohanás közepette is jusson néhány perc némi énidőre. Azt gondolom, hogy abszolút jogos igény a nők részéről a szépség iránti vágy és teljesen mindegy, hogy maguknak, a férjüknek vagy a külvilágnak szeretnének tetszeni. Amikor megszületett a kislányom, akkor értékelődött fel igazán számomra az idő. Nem véletlen, hogy a személyre szabott sminkoktató videók ötletével Amanda érkezése után kezdtünk el foglalkozni. 15 perc alatt tudatos és begyakorolt mozdulatokkal bárki csodát művelhet az arcával, ennek elsajátítását teszi lehetővé a Beautystic.

 

  1. Kihez szól leginkább a márkád?

Igényes, szépülni vágyó nőkhöz, akiknek kevés az ideje és azt szeretnék jól felhasználni.

  1. Ha te is édesanya vagy, hány gyerkőcöd van és hogy éled meg az anyaság mindennapjait?

Egy kislányom van, akit 39 évesen szültem. Fontos volt számomra, hogy a megfelelő férfinak a megfelelő időben jöjjön a gyermek. Szóval őt így terveztük.

A gyermekvállalásig felépített karrierem olyan biztos lábakon áll, hogy az Amandával otthon töltött másfél év nem rendítette meg, sőt, az anyaság egy extra erőt kölcsönzött a további szakmai építkezésekhez.

Ehhez az életvitelhez elengedhetetlen a férjem szerepe. A kezdetektől fogva mind a ketten egyformán vesszük ki a részünket a szülői feladatokból. Így tudok egy tökéletes harmóniát teremteni az üzleti sikerek és az anyaság élvezete között. Amanda lányunk egy rendkívül nyitott, boldog kislány, aki szemmel láthatóan lubickol mind a két szülője figyelmében.

Tudomásul veszi, amikor az egyikünk elfoglalt. Nagyon ügyelünk arra, hogy a család és az együtt töltött minőségi idő még a legelfoglaltabb időszakokban is elsőszámú prioritást élvezzen. Hiszem, hogy a kiegyensúlyozott magánélet és az érzelmi biztonság minden gyermek, apa és anya sikerének és boldogságának az alapja.

  1. Milyen új termékek/újítások várhatóak a cég profiljában?

Terveink között szerepel, hogy az előfizetőink számára megmutassuk hogyan tudják alkalmazni az aktuális sminktrendeket a hétköznapokban. Ezentúl oktatóvideókon és webinárokon keresztül szeretnénk demonstrálni számukra, hogyan tudnak füstös szemet, tusvonalat, alkalmi sminkeket saját szem- és arcformára szabottan elkészíteni. Minivideók által szeretnénk tippeket adni hogyan tudják a mindennapi sminküket feldobni. Továbbá, általunk már tesztelt új termékeket és trükköket is szeretnénk előfizetőinknek ajánlani.

  1. A Beautystic applikációban van-e személyes kedvenced? Ha igen, miért pont az?

Személyes kedvencem az oktató videóhoz tartozó egyénre szabott smink terméklista 8 különböző szépségápolási márkától. Pályafutásom során számtalanszor hallottam, hogy nőtársaim megannyi olyan sminkterméket vásároltak, melyeket sosem vagy csak nagyon ritkán használtak. Ezt szerettük volna kiküszöbölni, illetve a megfelelő termékválasztáshoz vezető viszontagságos utat elkerülni. Hosszú heteken keresztül kerestük és teszteltük, hogy az egyes sminkek mely márkák milyen termékeivel hogyan valósíthatóak meg. Ennek eredményeképpen teljesen mindegy, hogy mi a kedvenc márkád – MAC, Bobbi Brown, L’Oréal, Estée Lauder, Art Deco, Bourjois, Max Factor, Chanel vagy Lancome – a személyre szabott listánk által kézhez kapod, hogy mely termékekre lesz szükséged az alapsminked elkészítéséhez.

  1. Hogyan jellemeznéd 3 szóval a márkát?

Inkább jelmondat 🙂 Szebb vagy, mint gondolnád! 🙂

  1. Hol érhetnek el Titeket a vásárlók a leggyorsabban?

A Beautystic alkalmazás letölthető az operációs rendszernek megfelelő boltból – Appstore. Google Play. Illetve weboldalunkon (www.beautystic.hu) és a Facebook-on (https://www.facebook.com/Beautystic-1515954715355902/) is megtaláltok minket.

 

Szerzőről.

Mádai Vivien
Szerzőnek 65 cikke van
Tudj meg többet Mádai Vivien

25 éves vagyok, tavaly végeztem a Színház és Filmművészeti Egyetem televíziós műsorkészítő szakán. Van egy csodálatos férjem, aki a világ legjobb embere. ( az ő papírja már hivatalos )
Lassan 5 éve dolgozom televízióban mint szerkesztő és műsorvezető. És imádtam/ om.

Szólj hozzá

Heti tipp

Igényes és egyedi bababútort szeretnél születendő kisbabád babaszobájába?
A Babbo bababútor közel 600 féle elem kínálatával vár, melyek egyedi méretekben és színekben is rendelhetők.
Tekintsd meg a piacon egyedülálló dönthető fekvőfelületű babaágyainkat is!

Ugrás az oldalra.

Hírlevél

Rólunk

Az oldalunk azért indult, hogy megosszuk Veletek, hogyan tudunk a kislurkók mellett is teljesértékű barátok feleségek és elsősorban Nők lenni.

Kiemelt Partnereink

 
 

Legfrissebb kommentek

Közelgő események