Blogger Napok a Butik Design Roomsban

Már eddig is számos előnyét ismerhettem meg a blogolásnak, de most ismét bővült a repertoár! Meghívást kaptunk ugyanis a Butik Design Roomsba, ahol bloggernapokon vehettünk részt. Ez a remek szálloda Abádszalókon található, ami egy csodálatos része az országnak, a Tisza-tó és a gyönyörű zöld táj szomszédságában. Minden adott volt, hogy csodás napoknak nézzünk elébe!

Izgatottan vártuk a kis kirándulást, hiszen az időjárás is nekünk kedvezett, így már láttam lelki szemeim előtt, ahogy a fiúkat mártóztatjuk a szálloda medencéjében. Már a listám is elkészült, hogy véletlenül se maradjon itthon semmi, amikor föleszméltem: a szálloda nem gyerekbarát. Bekapcsoltam az újratervezés funkciót, így végül a lurkók otthon maradtak apuval. Persze nem voltam túl nyugodt, hogy hogyan lesznek meg nélkülem egy éjszakát, de Dani bíztatott, hogy fekete öves apukaként talán nem lesz gond nélkülem sem, úgyhogy csak érezzem jól magam.

Elérkezett a nagy nap, szerencsére a szálloda még az odajutásról is gondoskodott, mert transzfer buszt biztosítottak nekünk. Együtt utazott a kis blogger-csapat, ami nagyon izgalmas volt, hiszen végre személyesen is találkozhattunk azokkal a bloggerekkel akiket eddig csak a világhálón keresztül ismertünk.

butik4

Ahogy leszálltunk a buszról, fantasztikus látványt tárult elénk! A Butik Design Rooms egy nagyon különleges és meseszép szálloda. Nem csoda, hogy Magyarország legkülönlegesebb szálláshelyeként tartják számon, hiszen hat egyedi stílusban kialakított exkluzív Design szobát tartalmaz, emellett van egy csodás panorámás terasza, egy elképesztő medencéje, ami 14 méteres masszírozó és fényterápiás funkcióval van ellátva, valamint szanuája és ha még nem lenne elég, egy tavon lebegő magánstégje is van.

butik1

Miután felfedeztük a szállodát, megettük a finom ebédet, és feltérképeztük Abádszalókot biciklivel. Vivi imád a helyiekkel spanolni, így hamar kinyomozta hol fogunk vacsizni és a helyi gofri sütödét.  A többi bloggerrel együtt remek táraság alakult ki, estére már olyan érzésem volt, mintha osztálykiránduláson lennék. A szálloda sok egyéb mellett csodás programokat is kínál, így mi egy felfedező túrán vehettünk részt a Tisza-tavon, egy kedves bácsi vezetésével, aki ismerte a tavat kívülről-belülről.

Hamar eltelt a kis vakációnk, de nem bántuk meg egy percét sem: arra jutottunk, hogy bár rettenetesen hiányoztak a fiúk, néha kellenek az ilyen programok, kell egy jó búvóhely. A Butik Design Rooms pedig tökéletes választás erre, ha akár a barátnőnkkel, akár a párunkkal akarnánk kikapcsolódni, úgy hogy otthon hagyjuk a gyerekeket! Mi a csónak szobában laktunk, ami nagyon különlegesen volt berendezve: voltak a szobában evezőlapátok, hajólámpatestek, egy régi tiszai ladikba épített jakuzzis kád, melyektől tényleg olyan érzésünk volt, mintha a Tisza-tavon ringatóznánk egy csónakban.

butik9

Ha tehettem volna minden szobát kipróbáltam volna, hiszen van még Tűz, Víz, Jég, Madár és Tölgy szoba is, melyek mind a Tisza-tó világát adják át a vendégeknek. A Tűz szoba a tábortüzek hangulatát adja vissza, egy különleges kandallóval felszerelve, a Víz szobában pedig a kék szín és a buborék formájú világítótestek uralkodnak. A Jég szobában egy jégbe fagyott nádassal vehetjük körbe magunkat a zuhanyzás idejére, a Tölgy szobában a fabútorok uralkodnak, míg a Madár szoba különlegessége pedig az avifauna, melynek köszönhetően még alvás közben is madarak közt érezhetjük magunkat. Mindenkit csak bátorítani tudok, hogy ha vakációra indul, ne keressen tovább, mert ennél jobbat keresve se találhat!

butik3

Szerzőről.

Wolf Eszter
Szerzőnek 15 cikke van
Tudj meg többet Wolf Eszter

Rólunk

Az oldalunk azért indult, hogy megosszuk Veletek, hogyan tudunk a kislurkók mellett is teljesértékű barátok feleségek és elsősorban Nők lenni.